dinsdag 24 juni 2008

Hier zijn we dan!

Jawel jawel, live vanuit Bomal! De zon geeft hier van katoen, het eten is lekker, de eerste dag zit erop én we hebben nog steeds alles onder controle!

Gisteren was een dag die voorbij vloog!
Aangekomen op de Préhistosite in Ramioul zijn we er direct ingevlogen. Als echte oermensen kapten we stenen, maakten we sierraden, leerden we hoe je makkelijk vuur kunt maken, hebben we met een speerwerper leren gooien, kunnen we nu ook ons eigen potjes maken, en last but not least hebben we ook de grotten bezocht! (en dat allemaal in één zin ;o))

Foto's van dit alles;
De gids die het gebruik van verschillende speren uitlegt.

In de prachtige grotten...adembenemend mooi!


Potjes maken!

Stenen kappen is niet zonder gevaar, gelukkig zijn we voorbereid op alles!

Hopla, nu gaan we snel maken dat we weer buiten in de bossen zitten!

Verslag van vandaag volgt gauw!

Groetjes Juf Ruth & Juf Ann (meester Kamiel zit nog in het bos, maar daar hebben jullie ook de groetjes van! Net als van jullie bengels, die hier het bos onveilig aan het maken zijn! ;o))

7 opmerkingen:

Mireille zei

Hé das leuk zeg om jullie daar zo in actie te zien.
Hopelijk mogen we nog vele toffe foto's en en verhaaltjes verwachten.
Ik kijk er in elk geval zeker naar uit voor misschien Yannick ook eens te zien natuurlijk, wie weet hihi ;-)
Alé groetjes van de Mama van Yannick xxx...

giel zei

da zijn leutige foto's :)
we zijn wat jaloers , wille mee xD

mama en broer van lennart xD

Michiel zei

Het is echt fijn om de foto's te bekijken. We volgen jullie avonturen op de voet en het ziet er in ieder geval erg plezant uit.
Geef er met z'n allen nog een ferme lap op !!!!!!!

Groetjes aan Emma (5 b) van mama, papa en broer Michiel

O ja, 't is hier erg stil op school hoor zonder de leerlingen van de derde graad. Tot vrijdag !!!

julie zei

hey
het is hier me julie.het ziet er heel leuk uit.ik heb spijt dat ik het nie kan meemaken:(.het is heel stil zonder jullie op school.ik mis jullie!hopelijk vond je mijn cadeautje leuk juf ann.kusjes julie en luna.

julie zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Els zei

Dag bosmeisjes en -jongens, ik geloof dat het daar erg plezant is hé?! Wel fijn dat we van thuis uit even mogen binnenpiepen bij jullie. Pauline, ik heb je wel herkend hoor, met je rare muts/helm/bijenkorf/voorhistorische duikbril/ofzoiets op je hoofd. veel plezier nog en de groetjes, ook van Louis en Dieter.


Els (mama van Pauline)

Anoniem zei

dag iedereen .kom vlug nog een goede nacht wensen.
maak er morgen weer een toffe dag van .t'zal wel een vermoeiende dag worden denk ik.

groetjes en yannick moest je dit lezen!! dikke knuffel en vele groetjes van papa,manu,meke en peke

ps:en niet te vergeten de hondjes